December 24, 2010

setelah 23 tahun..



assalamulaikum







syukur ke hadrat Ilahi.
pada tanggal 24 Disember 2010,
aku kini adalah seorang anak yang mampu untuk menanggung ibunya.
aku kini seorang kakak yang menjadi tauladan kepada adik-adiknya.
aku kini seorang jurutera di salah sebuah syarikat global.


ya Allah,
kumohon rahmat yang berpanjangan daripada Mu
kumohon ketabahan untuk menghadapi segala dugaan Mu
kumohon keteguhan iman bagi pendinding diriku
kumohon dimatikan dengan orang-orang yang beriman
kumohon dunia dan akhirat dalam definisi kejayaan


ampuni segala dosa-dosaku ya Rabb
sesungguhnya Kau Maha Pengampun lagi Pengasihani
amin.





2 comments:

  1. salam..
    amin..aku doakan ko dimurah kan rezeki ,bahagian n hepi2 selalu..congrats dh berjaya wat sume tu..aku hepi utk ko skali nie..x sangka kwn aku dh brjaya bantu family..mmg conth utk adik2..

    ReplyDelete
  2. thanks babe.. malu mak.. *dang!!* haha

    ReplyDelete