May 16, 2011

it's Monday but i feel it like Sunday!!


assalamualaikum.




sangat heaven bila tak perlu bangun awal pada pagi Isnin. ooooooh. dan bertambah heaven bila hari esoknya juga tak perlu bangun awal lagi. yay!


kesimpulannya, saya ada weekend yang panjaaaaaaaaaang pada minggu ini, *sila jeless* dan saya isi masa saya dengan menonton fav series saya. currently, the fav is:



the revolt of gumiho



hah!! 2-3 bulan yang lepas, saya tak dapat menonton series omputih fav saya. so, from west, i'd channeled to the east which is korea series. hehe. tapi baru-baru ini saya dapati website kesayangan telah dikemaskini dan wallah!! all my fav series updated. *lompat gumbira*


so, secara sukacita saya bisa menonton kawan-kawan saya berlakon dalam season 4. hoyeah!!



kawan-kawan saya. teeheee~


ok, enough for today.
mau menonton.
byebye.




No comments:

Post a Comment