September 2, 2012

Happy Syawal 2012


assalamualaikum







saya balik ke Melaka tahun ni.



Yeah! Anak perantau macam aku memang akan pulang ke kampung setahun sekali. Anak perantau tegar la katakan. hiks. Untuk tahun ni, aku hanya ada 7 hari berada di tanah tumpah darahku sendiri. Lagi 358 hari aku berada di Penang. hahaha.


Sejak tahun 2005 aku merantau. Bermula di Tangkak, Johor. Kemudian ke Kangar, Perlis dan setakat ni aku di Permatang  Pauh, P.Pinang.


Jadi anak perantau, jauh dari keluarga dan sahabat handai bukannya mudah. Tambahan pula aku seorang perempuan. Namun itu bukanlah alasan untuk aku terus maju dan maju dalam kerjaya aku.


Dah apsal pulak entry raya beralih topik nie?


Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada awak semua. Maaf zahir dan batin. Tak salah kalau baru nak ucap kan? Raya kan sebulan. hehe.


*mode 'saya & awak', rasa sopan sket. hee.




No comments:

Post a Comment