February 17, 2010

stress



serius aku tgh stress.

byk giler benda nak kena bwat.
eh, tp ader lak mase nk ber-blogging bagai plak kan? haha
eh, aku sekejap jea bukak benda2 lagha nie
stakat cuci2 mata nie ha. *poyo sgt*
x sabar nk abis kan sem nie
cepat la abis oiiii
bleh cepat aku keje
er, keje???
waaaaaaaaa. takot la plak nk keje
*gedik btol budak faza nie*

hah!! perut aku dah menjerit
'nak nasi!! nak nasi!!'
aku nak gie layan perut aku jap
pas2 bwat per yg sepatutnyer
*x solat lagi, hehe*
pas2 bertungkus-lumus bwat keje *yolah 2*




ohh!!!



apabila stress menguasai diri

inilah outcome nyer

.
.
.



jeng2!!




hamik kau! kambing gurun dah datang. haha







erk!! no comment. *ngee*




akhir kata,



sayang korang!! *tetiba*

http://emo.huhiho.com




No comments:

Post a Comment