February 25, 2010

terbaek!!


salam



oke, di saat aku menulis entry nie
aku raser mcm nak muntah
tekak raser loya
*sila jgn pikir bukan2 yer*
maybe sebab perubahan hormon yg x stabil
di atas sebab2 aku adalah seorang perempuan yg normal
hehehe

actually aku nak bgtau yg aku baru jea tgk citer2 nie

.
.
.





dan juga nie


.
.
.






bermula dari saat aku cam mls nk bwat koje
jam waktu tue menunjukkan pukul 11 mlm lebih2 sket
aku pon mintak la movie ngan sorang member aku
aku dgr ramai org ckp yg citer nie best
tp belum tengok, belum tau kan

setelah 4 jam berturut-turut
dgn air mata yg berjurai-jurai

http://emo.huhiho.com

konklusi nyer
citer nie mmg SUPERB!!
gaya jln cerita yg menusuk kalbu
dakwah nyer yg berkesan
serius memberi impak
end up
dekat kul 4pg baru aku tido


dan yg paling aku terkejut
bila aku suluh muka aku kt depan cermin time nk pakai bedak sejuk
*ya, aku pakai bedak sejuk sblm tido*
mata aku bengkak cam org menangis kematian anak
terkejut oke!!


bagi sesaper yg belum tengok lg citer2 nie
TOLONG LA TENGOK
x rugi cik jah oi..


er, ker korang dh tengok citer nie?
dan aku yg terlambat?
whatever la kan

anyway,
x kisah la producer nyer org mana
penulis cerita asal nyer org mana
asalkan citer nyer best
mmg aku tengok


nak dibandingkan ngan citer melayu kiter
yg kurang menekankan soal dakwah
dan citer nie
jauh panggang dari api
seriously, jenis citer mcm nie yg umat akhir zaman perlukan.












No comments:

Post a Comment