September 3, 2010

rindu.



assalamualaikum







hi korang!!
kembali kita bersiaran dlm rancangan..dotdotdot..
*aper yg aku merapu nih??*

actually..
aku nak bgtau
yang aku punyer la x sbr nk BALIK RAYA!!
pejam celik pejam celik
next week dah rayer kan??
wah!!cpt btol masa berlalu

.
.
.


*jap pikir ayat per nak tulis*

.
.
.

TING!!!

*datang dah*






rindu nyer la hai kat adik2 aku
kelmarin kol ibu
tanyer kat ibu yang aina dah bleh ckp ker blum?
ibu ckp yg dia dah bleh ckp sket2
dlm adik bradik aku
dia la yang paling lambat bercakap
em, mungkinkah dia akan jd pendiam??
x sama ngan akak2 dia yang lain?
*sedang berfikir*
oke, abaikan
yang penting dia dah bleh ckp sket2
hahah
so, ibu pon hulur la anset kat dia


aku: adik..
aina: hello??
aku: *terkesima jap* em, adik puasa x?? *soalan common time bulan puasa*
aina: *diam*

aku: hello? hello? adik..dengar x kakyong ckp nie?

aina: *diam lagi*


tibe2 ibu menyampuk

ibu: ayong tanyer per kat dia
aku: ayong tanyer dia puasa ker x?

ibu: aaaa, patut la die geleng2 kepala

aku: *terkekek-kekek gelak*



alahai
comel nyer adik aku
mcm kakak dia nie ha
*opss!!*
hahaha
masa zmn ikmal kecik dlu pon mcm 2 gak
kalo org tanyer dia dlm tepon
dia dok angguk2 kepala
hahaha
rindu giler kat diorang
rindu plak aku nk membebel kat adik2 aku yang lain
well, biasa la kan
aku kan kakak
tipikal la kalo bab membebel nie
kalo aku x ingat kan diorang
saper lg kan??


from R to L: nurul (my cousin), aina the gedix, ikmal the monster.



oke, terserlah aksi ke-gedik-an beliau disitu. harap maaf yer.


berangan nak jadi model kah?? no, no, no.. *sambil geleng kepala*



oke, tiket raya dah selamat dibeli
mintak tahun nie xder la aku blk dengan persiaran cam tahun lps
dh la kena naik bas persiaran
pastue bas tue berhenti kat stesen minyak sbb rosak
2 jam kot bai
naik kematu punggung aku
nak dijadikan citer lagi
biler dah sampai highway
kena turun plak
tukar bas lain
per la nasib
akal la time tue aku nk balik raya
puasa plak tue kan
so, bertahan la gak
hohoho


tiket Butterworth - KL
hari rabu - 8hb Sept - 11pm
sampai jea KL trus shoot gie shopping
beli baju rayer utk adik2 sume
nak gie Jln TAR, Sogo, Midvalley
*tue dia..i dah ader list oke*
pastue mlm tue plak
direct balik Melaka
pergh!!
baru feel balik raya kan?
dgn jam nyer lagi
serius bai!!
time tue kalo jam truk sgt
aku nak berdiri dlm bas sambil nyanyi lagu raya fav aku
bagi menghiburkan diri sendiri dan penumpang2 lain
*gilo ker apo??*



oke2..
tengkuk dah sakit dah
balik2 dari terawih trus update blog nie ha
dpt hidayah jap utk update blog
*apakah??hahah*



dan akhir kata,
sempena di bulan hujung Ramadhan nie
moh ler kite bertambah rajin ber-terawih yer
semoga ramadhan kali ini bukan Ramadhan yang terakhir
mohon dipanjangkan umur bg bertemu Ramadhan yang akan datang
amin.



suci x muka i?? suci x?? haha




















2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete