January 17, 2011

tips bagaimana utk mendapatkan badan yg gojess.



assalamualaikum




haa, hari nie saya mau berkongsi tips macam mana nak dapatkan badan yg gojess lagi hot pom pom ala-ala cik megan fox gittew. siapa la yg tak terigin nak mempunyai bentuk badan yg menarik kan? saya ada rahsianya. *wah, padahal badan sendiri pun dah naik kembang semangkuk* eh, semangkuk jea ok, bukannya bermangkuk-mangkuk. ok, straight to the point peeps. here is one of the solutions.






minum green tea yaw!!



the benefits:


- reduction in heart disease.
- reduction in bad cholesterol.
- increase in metabolic rate / fat oxidization.
- prevention of the death of brain cells – meaning less chance of Alzheimer’s or Parkinson’s diseases.
- lower incidence of cancers.
- helps in weight loss.


yg paling saya sukaaaa, it can increase metabolic rate. sebab apa? haaa, sebab bila kadar metabolisme tinggi, makan la banyak mana pun, badan korang akan susah nak gemuk. best kan? since saya kuat makan, eh!! suka makan, saya amat memerlukan kadar metabolisme yg tinggi. so, tunggu apa lg uolls? gie redah 7e sekarang dan beli green tea. nescaya dengan berkat usaha, doa serta tawakal. anda bisa jadi hot macam minah kat bawah nie.





miss universe 2010.


tapi kan kan, kalau nak dapat result yg betul-betul satisfied, tak cukup la setakat minum green tea jea kan. mesti kena exercise jugak!! green tea akan mempercepatkan proses utk meningkatkan kadar metabolisme. minum green tea + exercise sket = cepat la korang kurus. haha.

actually saya sedang mengamalkan green tea nie. exercise belum lagi. teehee. azam tahun baru nie mau kurus macam zaman muda-muda dulu. nak dapatkan badan yang fit lg cun. *woah, menggunung betul harapan tue kan?*

ok uolls, actually ada lagi tips yg saya nak kongsi pasal metabolisme rate. tapi next time la yer. esok mau keje maaa. nanite. ^^



No comments:

Post a Comment