October 16, 2010

CONTEST MORTAR BOARD : THE BEAUTY IN UGLY

assalamulaikum

bangun pagi tadi terus gosok gigi, bancuh susu + koko krunch, then terus bukak laptop. saya telah ditag oleh hakak kila untuk join contest ini dan ternyata saya terus excited!! thanx hakak..teehee~ just click this banner for more info ya. =)






gambar taruhan.



kenapa saya pilih gambar ini?

sebab saya rasa amat sopan sekali depan tuanku Cancelor. hehe. juga, pada saat ini lah saya telah termaktub sebagai seorang graduan. dan yang paling penting sekali, bukan nyer senang nak dapat bergambar dengan tuanku Cancelor kan? haha.


rindu gila zaman uni. nak rewind zaman tue pls. hehe. anyway, buat abg edy, selamat menjadi juri yer. hehe. so, senarai nama yang terpilih untuk ditag ialah:


1. semua yang baca entry ini boleh? ngee~


gud luck uoll's!!




3 comments: